orolig. ångest. ib.

engelska oral commentary på fredag... känns inte alls nå vidare! fy fan heller.
och written task 2 och svenska muntlig kommentar på det nästa vecka!

håller på och läser på de 7 st (ja, 7 STYCKEN!!) verk nu som jag kommer få ett utdrag ifrån. Jag hoppas innerligt att det fan mig inte blir en dikt alltså! Dessa två dikter, fy fan..

och jag är så korkad som valde svenskan nästa vecka när jag hade kunna valt veckan därpå.
så jävla korkad! för jag lär behöva lägga ner skapligt mycke med tid på written task två då jag knappt vet vad jag gör.
men nej, det kommer jag ju inte kunna för jag har ju oral samma vecka!

JAG BLIR GALEN!
nu vill jag verkligen inte vara med längre.

engelskan kommer gå käpp rätt och skogen

Kommentarer
Postat av: Niklas

IB -- it's a rollercoaster!

2008-01-29 @ 20:12:29
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com
Postat av: Sanna

Det kommer gå bra :D Tror på dig Jakob

2008-01-29 @ 22:57:52
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0