imorn är det förbi.

halv tolv imorn kommer jag att få ett utdrag från något av de SJU verk jag ska läsa på.
sitta och anteckna så mycket de bara går på tjugo minuter. försöka göra ett upplägg och sedan framföra en kommentar på dessa HELT osammanhängande anteckningarna i en kvart!
och med ross framför mig dessutom -- ännu mer skräck åt morgondagen!

och återigen; JAG VILL INTE!

men sen är det ju över, som sagt. men tänka sig om jag hade fått en annan tid, om typ två veckor till, då hade det kanske kunnat blivit någorlunda bra!

nej, nu ska jag fortsätta läsa in mig på dessa SJU verk. inge vidare alls. trött blir jag, somnade en kvart tidigare. kunde ha blivit mycket längre, men med lite KAFFE på det (ja, jag vet, kaffe som jag är så helt emot) så gick det.


kaffe kanske kan bli min grej ändå. det är ju trots allt socialt, eller vad säger du kristin?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh, snart är det faktiskt över!

2008-01-31 @ 21:11:33
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0