fika med johanna

tog mig och besökte bollnäs idag en sväng. mötte upp johanna, strosade runt på staden, checkade in mina fin fina blivande skor och johanna som är så stenrik köpte sig två stycken mycket väl behövliga böcker. den första i stilen där allt man behöver veta står och den andra innehållandes maträtter efter berömda och minnesvärda filmer. det tackar man ju inte nej till, även om det inte fanns speciellt många lockande recept ;)
men framför allt så FIKADE VI!

hade lite beslutsångest, men vi (jag) bestämde oss för Normans där det erbjöds kladdkaka. oh ja, det frestar alltid.
mycket trevligt hade vi det i varje fall, mycket mycket trevligt att lära känna nytt folk.
pratade om johannas och mina egna framtidsplaner, bilkörning, iaktog fula människor. och ja, det är så mycket som kommer upp i och med att ha johanna som sällskap.
me like.

och imorn kväll blir det tydligen mer av sådant - ja!
ska nämligen till kilafors och se melodifestivalen tillsammans med johanna och niklas. kommer bli superb.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och du är hjärtligt välkommen! Temat blir blod, ok?

2008-02-29 @ 20:54:13
URL: http://johanna.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0