duktigt jacke, duktigt

har nu suttit här på skolan ifrån halv åtta redan. jajemen, är det ett arbete som ska lämnas in (egentligen två) så lägger sig herrn tidigt dagen innan och går upp tidigt för att göra klart allt.
och det har gått vägen än så länge. finslipat alla stavfel och liknande skavanker på filmmanuset. nu är det bara lite kvar, sen är jag klar..

KLAR som i ett fullständigt filmmanus för en dokumentar med titeln: The Portrayal of Sex Scene in Movies.
många timmar han man kämpat med detta, började redan innan sommarlovet + att jag befann mig på skolan under en ca. en vecka på sommarlovet för att ta ut alla tidskoder ur de fyra filmer jag använt mig av mm.

fast om jag är nöjd, det blir man väl aldrig. upptäckte faktiskt en rätt stor miss nu när jag satt och redigerade. så, det som är kvar att ändra nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0