biology report = urk

det är ett förjävla kämpandes med att formulera ihop en biologi rapport kan jag meddela. jag har aldrig varit riktigt förtjust i det..
och jag måste få treor på alla delar! jag lyckas alltid glömma bort enheter och shit som resulterar i tvåor, eller ettor för den delen. men mest tvåor - haha, lite duktig är man allt.
och på planning A har jag aldrig lyckats få en trea, vilken är nog den lättaste att komponera ihop. bara rada upp en del fakta och lite sånt. inga jobbiga formuleringar i detta stadie inte.

har gjort alla delar hittills förutom conclusion and evaluation. uuh. jag vill inte. har börjat på konklusion och jag vet inte hur jag ska fortskrida. än en gång är formulering ett problem. och i vilken ordning jag ska lägga upp allt.

och all denna möda förgäves, det skulle inte förvåna mig.

Kommentarer
Postat av: william

uuh, jag blir alltid lika imponerad av folk som går ib. att du inte dör!

2008-02-21 @ 21:49:05
URL: http://whattoputinamanbag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0