these last weeks

de senaste veckorna har verkligen varit fylld med saker att göra. varit på två julbord - ett med öppen bar vilket bara var toppen. det andra ute på vaxholm där jag glömde min väska kom jag på när båten precis började åka. lånade dock bil från jobbet för att åka och hämta tillbaka väskan dagen efter vid strömkajen - körde tok fel på väg tillbaka till jobbet då jag hamnade på medborgarplatsen efter att ha missat avfarten mot nacka! tog cirka en tjugo min extra för att komma tillbaka till jobbet men jag fick ju utforska söder lite på egen hand dock! alltid trevligt.

har även varit på vernisage, haft trevligt sällskap på cafe 60. lärt känna lite nya människor. fått goodie bags från jobbet där jag även tog en extra till linn vilket var mycket snällt av mig. tackat av chefen som går ner på 20% :(
ätit världens godaste saffrangryta med fisk och annat gott då chefen fyllde år. julpysslat! träffat teqla och shottat i tequila! varit på spyan och fumlat runt. fått sällskap hem.

ätit middag med kollegorna på foresta varpå det blev utgång och sedan jobb två timmar senare - men det gick. värre var det i fredags då jag klev tjugo i fem på torsdagen och somnade inte förrän två på fredag natt! med andra ord hann jag med två dagars arbete och fest på det på 44 timmar. men det gick fin fint! även firat jul med sambo med julmat flera dagar i sträck. lite trött på det nu. julafton blev dock en tidig kväll men det tog vi igen dagarna därpå. ;)

och nu har jag semester fram till den 7 januari! men det känns fan som om jag behöver längre. det är måndag idag.
onsdag är det nyårsafton. sen blir det kanske hemresa på torsdagkväll och tillbaka till sthlm på söndag. då har jag bara måndag och tisdag ledig sen blir det jobb igen. :( vill inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wow! Jacke lever livet :D Sköönt att höra, du verkar må bra sötnos. Men jag saknar dig!! Kommer nog till Stockholm till helgen jag som det låter :) Är du där så måste vi ses!!

2008-12-29 @ 22:57:07
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0