on MY way HOME!

vilken lyckad helg! verkligen - även om planeringen av den inte funkat riktigt som den ska ha gjort!

en liten bäbis elvira har hälsats på. firat två födelsedagar - 50 och 60 år! ätit hur mycket mat som helst - senast idag av en farmor som gödde en. älskar henne.
druckits en massa alkohol och rockat på tranan har även varit en av helgernas höjdpunkter! började med förferra hemma hos linn i arbrå men underbaraste människor som man inte alls sett på länge! det var VERKLIGEN kära återseenden!

chockat har jag nog också gjort en del. men det gillar jag. och tydligen mina kära vänner - det betyder.

även hunnit träffat emmy och sett hennes nya krypin. hann dock inte träffa kristin. :( och hann inte umgås så mycket med folk som jag hade velat. finns mycket man ska hinna med. kanske blir en till liten tripp hem snart igen bara för att.. ?


ja, vad ska jag säga? förtrollande.


just nu sitter jag på tåget hem, själv. :( bobo (a.k.a linn) åker inte hem förrän imorn då hon har andra saker att uträtta. och nu vill jag faktiskt bara komma HEM! ligga i sängen och sega. ville helst vara hemma nyss men då hade jag inte hunnit med allt jag hunnit med idag. och skulle hinna med! det blir fler gånger.

julia är snäll och möter upp mig på station också. fått en ljusstake av mor som jag ska ställa i köksfönstret! och en massa juldukar som hon samlat på sig under alla år med hennes stickning. :hon är för söt min mor.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jaa, vi ROCKADE! :D Många fler såna kvällar, snälla du. Och javisst, du är bra på att chocka, på ett positivt sätt dock. :) Kärlek till dig

2008-12-07 @ 21:01:23
URL: http://veronikabackman.blogg.se/
Postat av: Anna S

TACK för kvällen och tack för dina galna nyheter! Det var fantastiskt! Vi ses i Sthlm!!!

2008-12-08 @ 17:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0