lång helg - lite sömn

igår hände det grejer. även idag kanske man kan säga.

först jobb där det gick fruktansvärt dåligt. hampus sista arbetsdag vilket var ännu tråkigare.
gjorde dock pepparkakshus och de blev minsann annorlunda men fina.
åkte hem, åt, sov. kikade på början av idol finalen innan jag mötte upp Mi och Kristian för att se modevisning på white room.
kom dit, såg hampus mannekänga och tog oss någon varsin öl. fortsatte senare till connection där mi och resten lämnade mig och hampus efter endast dryga halvtimmen näst intill. tråkigt nog.
träffade dock på vänner till hampus och golvet gungade i några timmar till.

runt tre fyra tiden blev det nästa förflyttning till finfin lägenhet på söder. hade trevligt tills kvällen spårade ut runt sex tiden på morgonen. blev minsann inte alls som planerat. men kanske av en mening också.. ?
kom hem efter många om och men och somnade kanske runt en åtta. vaknade en gång i timmen och klev sen upp ett för att duscha, äta frukost och sen vidare för ett nio timmars arbetspass ute på lidingö.

lite mör jag är nu. ont i både ben och fötter.
vill helst somna fort så jag får vakna och träffas för att prata ut och klara upp saker.

det var minsann ingen dålig helg eller jo, på vissa håll riktigt förjävlig, men även förbannat bra på andra håll.

Kommentarer
Postat av: Calleberg

Vad jobbar du med Jackboy?

2008-12-15 @ 17:02:49
URL: http://callemoritz.wordpress.com
Postat av: Veronika

Ja, precis - min bror :) Vilken häftig helg du verkar ha haft. Sthlm verkar vara din grej? :)

2008-12-18 @ 08:54:22
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0