käraste syster med familj

Efter att mitt interesse tog sitt pick och pack och drog sig till en annan stad en dag här i helgen bestämde jag mig för att göra detsamma - rättare sagt Sundsvall.
Syster har nämligen gått och skaffat sig hus och hela köret som de är full gång med att renovera, vilket är väldigt kul - i varje fall för dem eftersom de får bo där. Rätt fint om man säger så, även om mitt tycke inte framgår alla gånger.
Men så äre.

Stannade där till i tisdags då far och Ljudmila tog sig en titt förbi för första gången.
Hur som helst blev det inte många barn gjorde under dessa dagar. Och här kommer dagens i-lands problem numbero uno - de har ingen tv! Eller jo, tv, men ingen kabel tv. Ännu.
Så... vad gör man då om dagarna? JO -- SOVER! Och det är ju väldans skönt, det kan jag inte förneka. Gosade även med djurfarmen; Jack är på tok för bråkig, Tequila is more my kind of girl. Ragnar är bara söt.
Tog oss någon sväng i skogen - även Ragnar, men han pallade inte riktigt trycket så det blev till att bara honom emellan åt.

Fick supersöta bilder på Ragnar för övrigt. Blir väl att jag uppdaterar med någon bild när de infinnit sin plats på hårddisken.



fotnot: Jack är en hund, amstaff/rottweiler. Tequila är också en hund, pitbull. Ragnar är en katt, nån blandning med lite norsk skogskatt i.
Hur som helst är de urgulliga allihop.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Undrar vad som föregår i min hjärna.. Jack, Tequila och Ragnar har med alkohol att göra. Det tog bra tid för mig och många genomläsningar innan jag fattade: jaha, djur var det visst :P Imorgon är det nog annat än djur som gäller för dig iaf ;) Då får jag nog rätt :D

2008-08-30 @ 00:21:34
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0