två, tre, halvt fyra steg

Nu har jag varit duktig...

Jag gjorde nyss en kopia av mitt pass och letade fram en bild, jag halv flinade till och med! (Mitt ID foto)
Bilden ska användas för att fästas fast på mina amerikanska ansökningshandlingar. Och det står även i förhandlingarna att det är "du själv ska vara nöjd med detta kort" eftersom "Detta foto på är mycket viktigt eftersom det är den första bild familjerna ser".

Det halva fjärde steget jag gjort till att bli klar med ansökningen är att jag bestämt mig för att imorn ska det minsann fotas i skolan! Ska ju göra ett kollage och då ges det förslag på att jag ska välja ut "foton i olika situation" så som med vänner. Därför har jag bestämt mig för att käraste Kristin och Linda ska vara med på foto.
Ska även till fritids och jobba på eftermiddagen där jag hoppas på att få kunna fota lite mer. Sist jag fotade blev det bara en bild som gick att använda.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan le på begäran, ta kort med mig!!! :D

2008-04-12 @ 01:54:41
URL: http://johanna.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0