tack och hej, jag tänker aldrig gifta mig

dum och dålig rubrik (lyssnade på Magnus Uggla - Varning på stan) men har man ingen bättre fantasi får man ta hjälp minsann!

idag hade jag min första måndags morgonträning; gud så skönt!
jag kommer vara där varenda måndag, jag borde vara! för fan så pigg man blir.
att ta sig upp ur sängen kommer streta emot lite, men då slipper jag träna på kvällen! en hel kväll för att bara slappa (kan man kalla det slappa när man har 100 000 saker att göra?) och njuta av det!

hittat på ett ordspråk att leva efter också
; live a life of activity and you will live long and strong!

tänka sig så finurlig jag är! men jag anser verkligen att det är viktigt att man lever aktivt, man ska inte vara någon jävla softpotatis inte!
man hinner med så mycket = jag är tidsoptimist till tusen!
fråga sara, hon vet. eller, fråga vem som helst som står mig nära. :)


konklusion = jag kommer leva tills jag fyller 100 och lite till!


hur länge kommer Du leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0