födelsedagen så långt.

Min stora dag har varit mycket ärofylld hittills!
Började med att jag blir uppvaktad med ett litet plakat och en alkoholfri herrljunga cider av Kristin på station i Bollnäs. :D
Sen bar det av mot Folkhetshus där vännerna sjöng för mig och överröste mig med kramar!
Och av Lisa fick jag ett kinderägg - TACK! :D

Sen var det programdagen som sattes i rullning. Blev indelad i grupper som vanligt, fick uppgifter att lösa osv.
Men höjdpunkten var när jag fick sätta mig på en stol och alla sjöng och spelade för mig :D
Ett riktigt fyrfalldigt levande minsann!

Och mat-tanterna var riktigt gulliga de med och sa grattis. ALLA var trevliga mot mig idag!
Blev cider till maten också, och plakatet hängde med hela dagen!



Tack alla för att ni är så söta!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tar åt mig och säger detsamma: Tack för att du är så söt!

2007-09-04 @ 15:20:03
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se
Postat av: Jenny

Man kan ju bara instämma med föregående talare (Sanna) ;)

2007-09-04 @ 19:48:51
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0