first timer

idag har/ska jag gjort/göra många nya saker.

vad jag har avverkat hittills är;
tränat på bollnäs sporthall för första gången - en helt ny mljö om man jämför med arbrå (allt tack vare antalet av maskiner)
sen har jag sett till så att personalen på bollnäs sporthall fick "uppgradera" mitt guldkort som jag köpt i arbrå, inte i bollnäs, vilket gjorde det hela mycket mer komplicerat! och en ful bild på köpet fick jag!
även mitt första riktiga EE-talk med Marga - fick veta mycket bra saker som kommer hjälpa min EE att bli någorlunda bra. :)

och sist men inte minst så ska jag äta på Tranan för första gången.
i sällskap har jag min goda vän Caroline (la) Barås, mycket hjärligt!


en mycket god del av hela dagen är det den att jag får sirkulera runt lite i omgivningarna.
(kod ord!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0