NU är det över

Äntligen! Nu har jag överlämnat den stora skuggan som förföljt mig det senaste året,
nämligen Extended Essay!
Och det känns så skönt, så skönt.

Har dock en abstract att skriva, men det kommer. Annars så är hela uppsatsen komplett! Så långt jag vet iaf.
Får se hur mycket det finns att kommentera när jag väl får tillbaka den.


And by the way, min sister är hemma! Inte ofta att det händer när hon flyttat till Sundsvall.
Men  nu är hon väl hemma och vi ska snart till Carro. Sen ska vi på Esplanaden och äta. :)

Och alla andra, ni får ha det så kul ikväll, utan mig dock!
Men ni kommer kunna få roligt ändå! Även om det är svårt...
;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktiga du! :) Jag sitter och organiserar om min nu. Jag tänker som så att bara jag har den organiserat och välordnad så kommer conclusion och abstract komma av sig själva! Humhum... Glad helg =)

2007-10-05 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0