helt plötsligt!

Innan dagen började så fanns det inte direkt många tankar kring skolan, alla dess tillberhörligheter.. Men så, under dagens gång insåg man att man är aldrig ledig, aldrig!
Nästa vecka trodde man var hel cool, soft soft. Men se, så var det nämligen inte!

Jag har numera gått från att ha lite saker att göra till att,
- förbereda och ha Film Oral (15 minutes) på TISDAG! Såg filmen idag!
- filminspelning på onsdag!
- essä-skrivning på Dvärgen på Onsdag.
- Läsa KLART Dvärgen!
- läsa tjugoelva sidor i ITGS.
- skrivit referat på Parfymen (som vi ska se imorn kväll)

... och mer lär väl komma, antar jag. Jo, jag har ju
- en drama analys på Faust att skriva (dock utan bestämt inlämningsdatum = never gonna happen!)

Och nu måste man frisera sig till skolkort på fredag! jippi säger jag, med bara glädje.


Efter dagens alla insikter har jag förlikat mig med IB andan - studie hard and forget about your life!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Förlåt..men du glömde filmmanuset, WL1, biologilabben, matteprojektet och säkert nåt mer kuL! :) ville bara muntra upp dig lite!

2007-10-11 @ 22:13:01
URL: http://iisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0