det var de jävligaste

Vi missade två timmar film idag på grund av att vi befann oss på Nytorp för att göra djurstudier..
Men jag säger så här; var det några djurstudier som gjordes? NEJ! Inte för mig och min grupps del.
Så nu är v tvungen att göra ett återbesök, helst nästa vecka, för att utföra studierna. Men då ska vi inte åka på en tisdag!

Med andra ord så har jag slösat, eller tja, inte riktigt slösat för smått trevligt och intressant var det ju, men ändå..

Och nu har man tydligen läxor att göra. Jag måste bli klar med mitt Film manus, helst i somras då det var första deadline.
Men har gett mig fan på att göra klart det nu i veckan, får väl sitta helgen som värst. Känner att jag har tid nu, sen kommer det bara gå utför; en TOK essay att skrivas...
+ en massa annat, men vem bryr sig om det! INTE JAG, för tillfället.

By the way, ist för att fokusera på studierna idag efter hemkomst från Nytorp lagade jag middag, städade rummet  (vilket innebar att jag både dammsög, torkade speglar och golv!) Och sov en sväng gjorde jag också.
Fast nu har jag ju fram till 21.00, då House börjar.  Det ska bli så roligt, mina två timmar! :D


I'm feeling the love between me and my studies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0