trevligaste kvällen på länge!

oslagbart, helt jävla oslagbart oslagbart!

börjades med middag hos kristin och på menyn stod kyckling paella!
jag och johan kockad ihop en riktigt god middag, otroligt utsökt!
och till maten blev det en massa vin, även en massa efter. tilltugg och party party.

värmde upp för utgång i söderhamn, på jekyll&hyde.

dans varvat med dryck och mycket trevligt sällskap!

väl i söderhamn blev det bara bättre. shots och uppmötning av fia! vad mer kan jag säga?


kvällen blev fulländad när två backar läsk entrade scen. sång och hopp, dans ska det kallas.

nej, det går inte att beskriva.


otroligt, ooootroligt underbart alltihop!

TACK till Kristin, Linda, Johan, Karin, Hanna och Fia!



fan vad bra!


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, glada killen! :D

2007-11-12 @ 14:56:59
URL: http://fia.toobigtofitinhere.com
Postat av: Calleman

Jag tror ni saknade mig.

2007-11-12 @ 19:21:42
URL: http://calleberg.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0