mycket att stå i

har hunnit med en brand i lägenheten under carro. satt i både ambulans och brandbil mellan 03.34 - 04.44 medan lägenheten blåstes ut av brandkårsfläkt, med andra ord en REJÄL fläkt!
andades dock genom täcket resterande sovtimmen då stanken kom krypandes tillbaka.

fått mig en rejäl förkylning (förvärrades av att vi sov med fönstret öppet pga. branden)

varit på SACO-mässan. såg bra saker om utlandsutbilning etc.
för lite av film studier dock.
åt en enorm salladsbuffé-tallrik.
sett två filmer: Death At A Funeral påväg ner mot SACO. Hairspray påväg hem. (otroligt sevärda båda två!)

sovit bort två dagar; tors-fre.

bakat kakor och kokosrutor på skolan. trevligt.

installerat microsoft office - äntligen! inge mer 30-dagarsversion här inte.

hjälpt syster att flytta.
stökat och bånkat igenom hela dagen. hostat!
ätit fet, äckligt fet pizza.

och så klart smågnabbat med syster.


nu är jag i sundsvall. det är idag vi har flyttat.
blir här tills imorn kväll eller så. riktigt fint har hon det faktiskt.

jag är RIKTIGT HEMSKT sjuk! ja, det är synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0