mitt knep

dessa flugor, flugorna som på något vänster alltid lyckas ta sig in i mitt rum och störa,
har en tendens att alltid råka ta självmord.
jag vet, självmord, det låter drastiskt men mer drastiskt blir det då de lyckas bränna ihjäl sig.

jag har hittills haft två fall i mitt rum. och nu snart har jag ett till.
knepet är det att jag placerat en spotlight på väggen som har som en liten kopp för att skydda lampan.
och i denna kopp flyger dessa flugor till och stannar. stannar tills det börjar ryka och lukta bränt då jag vänder upp och ner på lampan och de små brända jävlarna faller ur.

stanken är outhärdlig och den sitter i åtminstone någon dag.



sen var jag även på stan idag med mor.
jag hittade en massa vinterjackor, fyra stycken rättare sagt.
bestämde mig för att välja mellan två. eller nu när jag tänker efter tre kanske.
men den jag egentligen bestämt mig för finns det bara ett exemplar kvar av.
så då har jag bokat carro att följa mig på lunchen på måndag för att do some shopping.

de måste ha den kvar.
för imorn är det väl inte vidare mycket liv på Pepes, eller? då jävlar
blir jag less.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag såg dig på stan :)håll ställningarna hemma nu jakob! och en till grej... nu vet jag hur bilden ser ut ;)

2007-11-03 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0