Bollnäs Film Festival

Underhållning genom hela dagen.
Först var det intervju med Rolf Lassgård uppe på scene. En mycket trevlig man må jag säga, humor och vet vad han snackar om och hur han ska undvika att snacka om något han inte vill snacka om.
Sen lite mingel med cider, salta pinnar och popcorn. Även ett quick toabesök.
Efter pausen kom den STORA händelsen..

Vår (min, Carros, Kristians och RJs) stummfilm hade premiär på bioduken! Det skrattades och gillades av de flesta. Även Rolf Lassgård själv som jag faktiskt konverserade lite med efter filmvisningarna! Galet spännande.
Sen kom även en till STOR händelse; Lassgårds nya film, Den man älskar.
Jag gillade det faktum att jag såg lite symbolik och så. Extra spännande var det att iakta Alf (Lassgård karaktär) då han togs upp i den tidigare intervjun.

Jag gillar det. Jag ska bli ett med film.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag och V såg Lassgård i Gävle i lördags ;)

2007-11-27 @ 15:43:55
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0