som alla andra

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
... och teater - blir lika sammanbitet rasande varje gång. (Aprilhäxan, Majgull Axelsson 1997) 

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg

Vad var det senaste du såg på tv?
Något på 5:an (tog tillfället i akt hemma hos syster då jag själv inte har 5:an)

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.53 (exakt tid 15.47) Brukar vara en jäkel på sånt där annars. ;)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Låt nr. 1666 på winamp.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Alldeles nyss och deltog i sommarvärmen solen sprider [topless ;)]

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mitt Individual Oral Presentation-tal...

Vad har du på dig?
Kalsonger, tofflor, byxor och en av mina två åhléns t-shirts.

Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Tydligen något dum då jag inte minns det (brukar förtränga dumma saker)

När skrattade du senast?
Tidigare idag med syster. Minns ej för vad.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En hylla med EN bok på, en tavla och en gitarr.

Har du sett något konstigt på sistone?
En bubblande damm som jag förväntade mig skulle bilda en fontän.

Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
- Oj, vilken utmaning!

Vilken var den senaste filmen du såg:
Breaking and Entering med Jude Law, Juliette Binoche och Robin Wright Penn.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En egen ö och Hugh Hefner suiten åt Linn på The Palms i Las Vegas.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Den 14:e Juni sitter jag på ett flyg på väg till England.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Första- och andra världskriget.

Tycker du om att dansa?
Är det bra musik, så visst.

George Bush?
Hört att han inte är så väldans omtyckt.

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Riktigt så långt har jag inte kommit i planerna... Faith kanske? Who know's? 

Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Överväga och överväga? Vem vill bo i Sverige hela sitt liv?

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
- "Dig skickar vi tillbaka."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0