real jakobean

idag har varit både på gott och ont.
fått tillbaka ett flertal prov och inlämningar, betygs har givits.

om matten säger jag; precis som väntat, en 3a ;)
biologi mock; jani, halv bra och ok. kan man vara annat än nöjd?
biologi lab report; att det alltid ska vara något!

och sista men inte minst; TOK presentation.
riktigt jävla nöjd alltså! som jag, real jakobean ;)
15 av 20!

I AM MORE THAN PLEASED, SATISFIED, FILLED WITH JOY!


ja, allt! :D


snart åker vi ner mot bollnäs och kikar på mp3's projekt sak på folkan.
trevligt trevligt.

imorn blir det kanske kanske Pirates of the Carribean; At World's End
IOP blir det på morgonkvisten iaf.. :/


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra Jacke :) Stolt man blir över dig.
I och med att det är så roligt att få kommentarer och du var den enda som kommenterat mig så tänkte jag att jag skulle ge igen :)

2007-05-24 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0