Lill-Babs lät mig passera

Igår var minsann en händelserik dag!

Först och främst sov jag över, missade biologin totalt.
Orsak: kom hem från Johan halv tolv efter att vi sett Invincible. Sen tar det ju ett litet tag tills man kommer i sängs. ;)

Väl i skolan så stod den fruktade matten och väntade runt hörnet. Och precis som jag hade tänkt mig fick jag en två på matte mock! tack och bock, vad mer kan jag säga?

Sen när jag slutade kl. 11 blev det lunch sen stan med Sara. Skulle inhandla biljetter till Bollnäs Festivalen ;)
Tog oss ner och tog oss några omgångar på bankomaten, en sisådär tio omgångar. Sara skulle nämligen ha fått in pengar på sitt konto, men så var det minsann inte.
Efter dessa tio försök gick vi åtminstone till Ljusnan så att en av oss fick inhandla denna biljett. Sen gick Sara ifrån mig tillbaka till skolan..

Själv vandrade jag vidare till museum för att kika på utställning. På vägen dit hände det otroliga.
En bil kom från vänster när jag skulle passera gatan och som vanligt stannade herrn (jag) för att släppa förbi bilen, men icke sa nicke.
Gissa vem som satt i bilen?! Jo, Lill-Babs den puddingen! Satt där snällt och vinkade åt mig att jag skulle passera, så söt som hon var.
Riktigt high-point på dagen! :D


Sen hände väl inte så mycket mer än att jag såg utställningen, träffade på en annan Sara ;) och gick på stan med henne efter att vi släppt av Carro.
Hemma åt jag, klippte till mig i skallen och åkte upp till Emmy och färgade till henne i skallen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, oj, oj! Vilken grej, Jakob! ;)

2007-05-31 @ 21:52:29
URL: http://veronikabackman.blogg.se
Postat av: Sanna

Åhå :) Häftigt Jacke! Men tro inte att du är ensam, jag har sett henne flera gånger som den Ljusdalsbo jag är. En liten parantes så stötte jag på Kicki Danielsson härommånaden. Det var skojsigt värre :)

2007-05-31 @ 21:57:00
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0