IOP

Här har man nu suttit sen kl 16.00 i sträck och letat hundratals citat till individual oral presentation! Efter det här lär jag kunna halva romanen utantill!
Det tar hårt på ryggen må jag säga. När jag minst anar det kommer smärtorna tillbaka, men nu vet jag orsaken iaf. Inte många gånger det händer...

Håller mig på alerten genom att ta regelbunda pauser och låter härlig musik tillfredställa hungern efter suktandet av något uppiggande; och topplistan är...

Mika - Happy Ending
The Kooks - Sofa Song
The Kooks - Seaside
The Bravery - Out of Line
The Bravery - Unconditional



Och snart får jag trevligt besök av en hemlig person som börjar på E och slutar på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0