hundvakt

lugn lugn kväll igår med hundar som för det mesta skötte sig själv.
var ut på en halvtimmes promenad och på vägen hem blev det en jävla fart på dem.
ja, då skulle det bli fart på dem men inte minsann när jag släppte ut dem två gånger tidigare. lekte och stojade gjort dem, Tequila var överlägsen ;) - that's my girl!

runt en halv två stablade en halv nykter in och en stupandes onykter daniel hem.
och vilken fart det blev på Tequila när mammsen och pappsen kom hem.
själv sov man trångt och ensam i soffan, med hundslem och mycket mer mys!


tjänade mig en slant iaf. :)
praktiskt taget gratis för mig på usparken. skönt! (för måste ju spara peningarna nu när man inte har mycket vidare till sommarjobb..)




image31
Tequilas knaprande kvällen lång.

image32
Divas plats mest hela kvällen.

image33
Och min plats mest hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0