Fullsatt

Blev, mycket tragiskt nog, inge bio igår.
Stod i kön och väntade, tyckte mig vara där i rätt bra tid före; 18.40 när bio började 19.00. Men det blev tyvärr för sen ändå.
Skulle man komma in och dessutom ha bra plats var den passande tiden för incheckning kl. 18.00
Och inte blir det bio idag heller för ikväll har man lovat bort sig för att vara hundvakt. Blir väl förhoppningsvis smått trevligt det också, mycket tv kan vi väl konstatera att det kommer bli av?



Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
- Jag kan inte diciplinera mig på helger.
Varje helg då jag har bestämt mig för att "nu banne mig ska det göras!", blir det aldrig gjort.
Har dock suttit från kvart i nio i morse, men inte har det blivit mycket skrivit för det.
Dock bara två punkter kvar att få in i talet, så det går väl att få in när jag kommer hem från bollnäs och innan jag åker till "jobbet"?

Det är inte precis lång tid jag har på mig..
Ska vara klar idag så jag kan öva in talet och ha det på måndag!
Jag examineras i det för fan nu, jag får ingen chans till.
But I'll make it!
No matter what, I'm superman! (man kan ju hoppas.)



Håller smått på att bygga på en comic book i bilder. Lekte lite igår när jag var i filmsalen och gjorde tal. Med några dagars mellanrum kommer jag väl att posta tre bilder, inte så sammanhängade precis, för dessa tre vet jag inte om de har någon koppling mellan sig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0