voice

Nyss avslutat tittandet av Reign over me, regisserad av Mike Binder och med Adam Sandler som huvudrollsinnehavaren. Riktigt bra film, på många sätt och vis.
Strålande gestaltning av Adam som spelar en man vars hela familj, fru och tre döttrar, dog i 9/11och som i följd till detta stänger allt och alla ute, minnen som människor. Detta sätt att leva får en total omvändning då en gammal college vän kommer Adams karaktär allt närmare in på livet. Hela filmen är en otrolig resa som publiken får följa då en mans liv succesivt börjar kämpa undan alla mörka moln som allt för länge mörklagt dennes liv.
Rekommenderar den starkt! :)


Vidare till vad som fyllde kvällen igår...

Bränsle försörjningen igår kväll kom från muffins och juice i mängder!
Efter att ha blivit underättad om muffinsbakning-pågår var det mycket svårt att fokusera sig. Jag och Sara tog oss till följd av detta en cykel tur bort mot flästa med en otroligt stor kvällsolen som guidade oss hemmåt Kryddan.

image60


Framåt halv ett begav sig herrskapet Jonsson/Dahlin efter mycket trevligt prat och fika.
Spikat på listan då stod: påfyllning av my musik på Sara mp3.
Fram till en si så där halv tre befann sig de två cykel mästarna här hemma - lyssnade, laddade hem och förde över musik till saras mp3. Så nu har jag ett helt nytt lager med musik som jag aldrig hört talats om, beror väl mesta dels på att det inte är sådan musik jag lyssnar på i vanliga fall ;)


Fler bilder från kvällen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0