vatten, melon - vattenmelon?

Förbannat! Cyklade förbi ett fotbollsnät på vägen hem från gymmet när blåsten bestämde sig för att hälsa på. Den ständigt blåsande blåsten förde upp nätet från marken och rakt in i mitt hjul! Gissa om att jag ramla! Men tur som jag ska ha hände inget farligt, inte ens ont någonstans.
Hade varit mycket olyckligt om något hade hänt då jag hade/har min vita fina nya tröja på mig!

Ekvation a la jacobo..

Drack mycket vatten på gymmet & sen hemma, som efterrätt, blev det melon (vattenmelon)

Ingen förstår, jag vet, inte ens jag.


Det går så dåligt med bussar åt vallsta hållet, så när jag bestämt mig för att cykla till orbaden tillsammans med johan visade det sig att johan inte var hemma.
så då blev det till att tänka om: Sara får följa med på turen ist - alltid lika trevligt!
men innan dess ska jag hem till henne och se på deras hoppande/dansade höns,
och de stora antalet - 23 stycken ägg som en höna ruvar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0