umgänge

hunnit med att umgås med mycket folk idag tycker jag, lite halvt så där. :)
var på stan med mamma på dan. åt lunch på nk där kära kristin sommarjobbar, blev bjuden på mycket god tacotallrik tillagad av självaste kristin!
nk rekommenderar jag starkt ;)

sen åkte jag hem, sprang in på ica för att höra lite med emmy om hon visste om de andras tokerier.
var där och höll henne sällskap medan hon jobbade, mycket snällt av mig.
var där i lite mer än en timme kanske?
pappa kom på mig där inne på ica när jag lovat att gå raka spåret hem när jag kom från bollnäs för att hjälpa honom med garaget, men vi hann få undan rätt mycket ändå.

och sist men inte minst så har jag spenderat kvällen med kristin och jonathan.
var meningen att vi skulle feta oss så jag stack ner och handlade, men vem var det som fick feta sig själv tro? jo, jag.
inga vänner att förlita sig på det där.
väntade på att linda skulle dyka, även så johannes. en linda kom, men sent. ingen johannes dök upp.
tog oss en promenix alldeles nyss, släppte av linda hemma sen nu sitter jag här.
väntar på att en film ska tanka klart; sunshine. tänke umgås med den tills dess att john blund bestämmer sig för att "putta me to sleep"..



jag trodde jag var en i gänget,
men tydligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0