reservation

Tagit mig en tripp till Bollnäs idag. Åkte bussen ner tillsammans med Sara, mycket trevligt att ses.
Var in på biblioteket som jag skulle ha varit inne på förra månaden, om inte tidigare.
Blev uppskriven på första tjing av filmen Hon dansade en midsommar som ingår i mitt film projekt. Måste ju komma igång nu.. :/

Var till farmor en sväng också, åt lunch och träffade på faster. Underliga och intensiva konversationer höll en vaken, men inte så värst entusiastisk. Men alltid lika trevligt ändå.
Sov undan en timme eller så på soffan, alltid lika trevligt det med.

Och här näst på dagens planering står en joggingtur spikad. Bara att byta om då...


En liten halv ny bild för roligheternas skull, och så klart
för er, mina fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0