London and Harlow

Sista dagen nu, helt super trött efter sista shoppingrundan som tog plats i Harlow.
Fann mig mycket smått och gott, även mina efterlängtade linnen ;) Till och med en t-shirt till far, är ju fathers day här idag, som jag lovat handla, hoppas han gillar den nu bara. :I

Igår var det stor stan som gällde!
Såg enormt mycket; Big Ben, Trafalgar Square, Buckingham Palace och mycket mycket mer. Gick som en tok, fick blåsor på fötterna t.o.m.
My feet still hurts..
Ingen shopping igår heller, letade inte så mycket dock; hade fullt upp med att se på allt :)

Vi var även till Camden Town, typ världens största marknad med ALLT! (Linn, du och Camden Town är som skapta för varandra, I promise!)
Sen var vi självklart på Madame Tussuad, fotograferades med alla kändisar ;p Reste även tillbaka 400 år i tiden, mycket spännande. Och såg på världens största bioskärm; ett tak format som en halv kupa var en bioskärm, trevlish.


Har även sett mina första kaniner som Katja och co. berättade om, och såg, utom jag. Men idag när vi gick igenom parken här i Wenden Ambo såg jag tiotals! Riktigt söta, precis som alla ekorrar vi matade och såg igår i parken vid Buckingham Palace. :)



- Fått mig en ny gardebord - tack england, kära stora england.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt Jakob. Jag vill också till London. Ta mig tillbaka dit!!

2007-06-17 @ 20:01:55
Postat av: Anonym

Självklart förtjänar du din London resa, kära du! Låter som du har det underbart :) Hoppas att resten av sommaren blir lika underhållande!

2007-06-17 @ 22:53:42
URL: http://veronikabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0