flygbussar hit, flygbussar dit

nu är allt färdig packat, eller, snart åtminstone.
bara alla "beauty products" ;) som ska ner nu sen ska ryggsäcken packas med smått och gott.

tidtabellen på flygbussarna är också checkade och klar!
kommer ner till stockholm halv ett där kattis möter upp mig och vi lunchar. sen kl. 14.00 tar jag bussen till skavsta.
när jag kommer hem på måndag tar jag bussen från skavsta till cityterminalen kl. 12.00 sen får jag vänta i sthlm i en timme tills tåget åker hem, halv tre. :)

sen sticker jag! typ.
bara lite sömn, en dusch och frukost och jag sitter på tåget mot gävle!
:D


ska försöka hitta mig ett eller två par shorts,
ett linne/t-shirt
och kanske en bralla?

får se hur det blir med allt.
en sak är säker och det är att jag ska ha sköj sköj!




jag har gratis sms nu så imorn ska det skickas!
;)
känn er hotade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0