ett sådant midsommar firande!

Igår var väl lite halv lyckad samtidigt som lite halv misslyckad.
Vi hann ut till grillplatsen i Njurunda för att ta oss något smått drickandes samtidigt som vi satt mysandes på stranden. Grilla han vi även med, men mycket mer blev det inte; syster fick migrän.
Blev till för mig, Anno och Tequila att gå hem till lägenheten igen medan Danne och Kim stannade en sväng till.



Resten av kvällen bestod av sallad, vattenmelon, vatten och ostbågar. Och tv tittande så klart.
Men det var mysigt, tog oss även en liten promenix med tequila när anno mådde bättre.
Sen vaknade vi idag vid 8 och käkade lyxfrulle ;) Riktigt trevligt. Sen var det bara att hoppa in i duschen, packa väskan för att sedan åka hemmåt.

image53



Och här sitter jag, fullproppad av tacos!
Snart ska jag sätta mig på gräsklipparen och mova the lawn..


En joggingtur också kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0