blåsor och färgstänk

Dagen har varit slitsam med måtta, oh ja.
Började att skrapa staket redan halv åtta i morse, sen avslutade jag sista färgstrykningen kl. 14.40
Det har verkligen tagit hårt på mig, om inte nu så i morgon. Jag känner hur blåsor på händerna börjar fyllas med vätska, ingen vidare skön känsla.

Men jag har genom jobbet fått se en ur gullig bebis, Alia ;) och en mysig hund. Sen träffat Mia som jag inte sett på ett år kanske? Alltid trevligt att träffa folk man inte sett på länge.


Nyss varit och tränat också. När jag kom hem från dagens slit så tog jag mig mat sen slocknade jag helt. Totally slut och jag sov fan fortfarande när jag tog cykeln till gymet. Men det är sånt som händer när det är sommarlov.



Jag har nog ett litet sommarjobb på G! TACK PAPPA! :D
Blev inge sommarjobb här inte, inte på långa vägar då det var en timlön på 25kr/timmen för att röja.
Ett små tungt jobb då jag personligen tycker att timlönen borde ha legat på 70 + iaf.
Tråkigt nog.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0