avslutnings fredag

då har man tagit sig över det fruktade första året på IB och det känns som om det aldrig tog plats i mitt liv.
året har gått så fort, nå otroligt fort. måste tydligen ha haft grymt skoj!
sådant fattas dock i mitt minne, hur nu det går ihop..


jan hade iaf en ko-slips på sig igår för nu ska vi på grönbete ju!



kvällen spenderades hos johannes där vi skulle grilla, men ingen johannes dök upp.
det var jag, linda och kryddan fram till 9 snåret tror jag, och ingen johannes hade kommit än.
vi tog över huset och grillade för oss själv, men det var ju mysigt det också.
dumt bara att värden inte var där ;)

men sen så kom han, och johan. strax efter kom även kattis. :)
bestämde oss för att åka till arbrå för att inhandla lite käk åt johan och samtidigt som vi for mot arbrå missade vi precis jonathan och max som skulle komma, så då blev det en till liten åktur till johannes.
väl hemma hos johannes bestämde vi oss för en liten björn jakt.
- vadå, vilken björn? 

plockade upp johan och kryddan i arbrå sen for vi på björn jakt.
såg dock ingen björn.
efter mycket om och men bestämde vi oss för att spela lite volleyboll på karslund.
när vi kommer fram är planen ockuperad och det slutar med att vi åker hem för en god natts sömn, även denna bestämmelse efter mycket om och men.


:)


själv har jag inte riktigt insett att det är sommarlov.
spenderar helgen med vänner för att sedan ta nya tag igen på måndag, men det behövs inte.
känns mycket mycket konstigt.

och på torsdag åker jag till england, ännu mer konstigt.


åka och jobba av lite arbete av det lilla arbete jag har på hela sommaren!
det blir då ingen macbook för mig efter sommaren :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0