Kidnappning av 18 åringarna

Ja, det var väl dags att berätta lite om när Sara och Kristin fyllde år. :)

Det var jag, johan, linda, jonathan, kryddan och johannes som rövade bort två nyblivna 18 åringar strax efter att de fyllt år.
Planerat och planerat, oj vad vi hade planerat. Jag fixade picknick och hela köret - currykyckling mackorna var mycket uppskattade. :)

Orkar inte gå in på det hela så detaljerat så för att göra en lång historia kort, så gör jag den kort helt enkelt..
Vi skyndade oss till Kristin då vi blivit underättade att hon var på väg in i duschen. Väl framme möttes vi av en Kristin i chocktillstånd, who can blame her?
In i bilen och vidare till Sara. Tutade och körde som dårar strax utanför Saras hus så väl framme möttes vi av en förskräckt sara som sprungit ut då hon farade för att någon av hennes katter blivit överkörde, and once again, who can blame her?

Sen blev det på med ögonbindlar och upp till Orfa. Klättrade i höga trappor upp i utkikstorner, skålade med champange och min picknick! :)
Sedan blev det minigolf för 18åringarna med personliga caddies. Jag åt Kristin och Kryddan åt Sara.
Och det märktes som sagt att Sara var en vecka äldre en Kristin då hon vann med bara något poäng. ;)

Och sist men inte minst - avslutade gjorde vi kvällen hos kristin med partaj!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0