det ljusnar för att sedan mörkna

Igår var jag hurtig minsann.

Tog mig en riktigt rask promenix för att hämta cykeln som stod uppe hos emmy. Gick på en sisådär 18 minuter bara att ta sig upp dit, men hem gick det betydligt fortare.


Nästa mål var att masa sig till bollnäs med Frida och Linn.
Kom dit vid tre, gick ut till Dollar och ABB där fridas far arbetar, tog oss en fika sen blev det lite shopping på Dollar då Johan även entrade sällskapet. Åkte och lämnade tillbaka släpvagn som johan lånat från Beier då han handlat lite virke till altan bygge. :)
Sen åkte vi med johan in till stan, lite mer shopping. Hittade mig tre par fillingar, mycket behövligt.

image108


Väl hemma igen var jag och Johan extra hurtiga; åkte på gymmet och pumpade lite ;)
Efter det att svetten tagit över mesta delen av kroppen tog vi oss en tur till Skeppstan och svalkade av oss och med i sällskapet hade vi Linn, Frida och Emmy.

Resterande tid av kvällen bestod att åter igen leka med färg, som många gånger tidigare och även dagen före då det var emmys tur.
Igår var det färgning på Linn, Frida och Johan.
Började väl med Linn först vid runt en 9, sen sista slingan i Fridas hår avslutades strax före ett kanske?


Med andra ord; låååång och slitsam dag för herrn!
Ikväll tar vi det lugnt med en liten tripp till Edsbyn och Woxstock.


GRATTIS TILL SARA SOM FYLLER 18 IDAG!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0