8 to 4

min dag, på skolan, från åtta i morse till fyra på eftermiddagen.
jag jublar!

verkligen strongt gjort av mig, är det sagt, men jag fick inte så himlans mycket gjort.
satt och stirrade väldigt mycket av tiden.
hela upplägget är så komplicerat! jag vill fokusera inte koppla ihop..

image141




Och imorn åker jag med mamma till min
kära syster. Kommer hem igen fredag kväll.
Kommer att bli "3vligt", som min mobil har en tendens att uttrycka sig..







Ett mästerverk av Veronika Bäckman - Bollnäs skolan on fire!

image142

Kommentarer
Postat av: Veronika

Må då säga att jag är en kvinna som kan sin sak!

2007-08-04 @ 16:11:25
Postat av: Jenny

HAR DU VARIT I SKOLAN PÅ SOMMARLOVET JAKOB?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!? :O

2007-08-05 @ 16:05:25
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0