Nej Lisa, NU har jag jullov!

Fy fan säger jag. Inte nog med att jag satt kvar på skolan till klockan 17.00 från att ha varit där från 08.00
nej då..
Man har suttit fram tills NU med det där förbaskade filmmanuset. Visst var det väl deadline klockan 00.00 men vad gör väl det med fyra och en halv timme försening? Inget hoppas jag verkligen!

Och stress skrev slutet, riktigt dåligt. Jag som lagt ner så mycket tid på det där förbaskade arbetet också ska man ha ett slut som sumpar hela skiten! JAG ÄR LESS!


NU ska jag fan mig ha lov i någon dag innan det börjas med allt som behövs göras under lovet..
Men den väldigt positiv sak är att vi är klara med våran film! Och det blev så bra så bra. Ljudet måste dock fixas, men annars är det en riktig pärla. Även Gunnar tyckte det ;)

HAPPY HOLIDAYS alla! ALLA som redan haft det en hel, eller varför inte två, hela dagar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaa! NUU har vi lov! :) God Jul om 20 minuter! Jippi! :)

2007-12-23 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0