juletid överstökad

nu sitter jag i sundsvall, i systers pojkväns lägenhet. den är fin.
och jag är nöjd, men lite bitter. done some shopping, och ekonomin räckte inte. fick låna lite av syster, men trevligt fint blev det i varje fall. nu är jag nyårs snygg, vilket är toppen!

jul firades hemma. lugnt, mycket lugnt. sen har jag verkligen njutit av lovet! sovit mest hela tiden tycker jag.
men ack så välförtjänat det var!
ut i tisdags också. eller tja, för fest hemma sen blev det inte så mycket tranan. men det gör inget, hade trevligt nog hemma! :)


nu är det bara nyår som det längtas till! varit snack om en resa till lindas stuga nu i flera år, och äntligen blir det av!
hur underbart som helst! och ett toppen gäng som åker upp! kan inte bli bättre. :)
tre dagar borta, från allt. woonderbart!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill också till fjälls!!

2007-12-29 @ 00:15:03
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0