F A N !

TOK Essay säger jag bara - fy fan vad skönt när det är över!
Jag tänker så att allt snurrar.. "Hur var det nu igen?" "Kan jag verkligen säga så där?" "Hur ska jag få in om det finns någon sanning eller ej i det hela?" "Varför ska jag göra allt så komplicerat?" "Hur fan ska jag kunna argumentera för något jag inte vet något om?" "Vad vet jag om slaveri?" "Vad vet jag om litteratur?" "Hur ska jag kunna skriva något om vem och varför någon bestämmer vad som är litteratur eller ej?" "Hur ska jag ställa mig till frågan om varför vissa verk används som skolmaterial och vissa andra inte?" "TOK? Vad fan är det?" "Självförsvar vs. mord?" "Alla anser väl att det inte är okej att mörda någon?" "Men sen när det kommer till självförsvar så är det helt enkelt rättfärdigat att ta en annan människas?" "CONTEXT? JA VISST" "SANNING? FAN HELLER!"

 - Jag blir tookig! Jag vill verkligen inte. Det är så förbannat krävande.
Och även om jag skriver ihop en sisådär 1200 ord som är minimum så blir jag ändå tvungen att skriva om skiten! Lika bra att inte ens börja då anser jag!

H E L V E T E ! Och jag som så bestämt tänkte gå i sängs klockan tio, för jag visste att det skulle bli så här.. Hur fan ska jag kunna somna nu med alla dessa tankar?!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Jakob vet du... NU HAR VI JULLOV!!! :D

2007-12-21 @ 22:58:45
URL: http://lisa.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0