det trodde jag inte

här ligger man, fortfarande sjuk. jag orkar verkligen inte snart längre!
sen jag började preIB har jag nog aldrig varit sjuk så här länge. det är fucked up! varför ska jag vara sjuk?

igår stannade jag hemma bara för att bli så där riktigt friskt. jag var ju halvt i tillstånd för att ta mig till skolan, men det var bäst att vara hemma. sen på kvällen kände jag; ja men imorn, då kan jag lätt åka till skolan.

men vad händer inte? man ligger och hostar halva jävla natten! då blev det droppen. så nu sitter jag här, hostar skiten ur mig. hosta som inte ens var ett av mina symptom tidigare. varför kom den nu? förbannade fan.


jag missar så jävla mycket. och inte har jag kraften att göra så mycket mer än att ligga i sängen.
d e t  ä r  f ö r j ä v l i g t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0