bergochdalbana

för två veckor sen blev jag sjuk.
för en vecka sen var jag frisk.
för någon timme på morgonen var jag otroligt seg och hängig.
för någon timme senare var jag relativt pigg.

sen, för bara någon timme sen åkte jag hem då jag inte ville riskera att bli sjuk.
sen sov jag i nån timme, vaknar och kan knappt resa mig ur sängen.

= jag är sjuk!

jag vill inte vara sjuk, inte nu.
även om jag inte vill så ska jag vara hemma imorn.
nu ska jag lägga mig och fortsätta sova bort dagen/kvällen.
jag tog mig en bit mat, mer orkar jag inte.


jag och deora hälsar er alla en god natts sömn och bli inte sjuk!'
det är ett helvete.

p.s. pappa var och köpte bafucin på min order, så nu ska jag fan bli bra.
+ att jag ska knapra huvudvärkstabletter, även om jag är emot sådana preparat. d.s.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det är synd om oss :( Nästa förkylning kommer alldeles säkert på jullovet. Baciller brukar tycka om att träffa mig vid såna tillfällen..

2007-12-03 @ 19:36:18
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är synd om dig. Och om Sanna. Och mig nu också. Hostan har gett halsont, som har gett lungont som har gett huvudvärk. Och så bara stirrar ToK-essay på mig hela tiden. döden.

2007-12-03 @ 19:50:50
Postat av: Jenny

Stackars sjuklingar... Jag lider med er!

2007-12-04 @ 18:58:58
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0