stora planer smides

nu har jag satt igång ett nytt projekt och som alltid ska det helst redan vara klart!
men icke..

har möblerat om, så nu återfinns endast en säng i mitt rum.
jag vill ha en större dock! hata fjuttiga 90x200 cm! jag skulle väl åtminstone kunna få en 120x200, det är väl inte för mycket begärt?

förutom mitt stora sängproblem är det väl bara en stång, krokar och två spotlights som fattas för att komplettera mitt rum.
har nämligen tänkt mig anordna en synlig garderob för mina byxor och väsentligheter på väggen för allmänhetens åsyn, trevligt va?
och allt kommer bli så mycket bra med två spotlights, fast en kanske räcker?
inte direkt en stor vägg...


- I'll miss you, my 180x200 cm bed!


OJOJ, vilket dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0