skolstart, jubel eller droppen?

förmågan att prestera har väl inte direkt infunnit sig, men den kommer väl får man hoppas.
gårdagen gick ovanligt bra då jag var alldeles fylld med lycka över att vara tillbaka i skolan. det som bidrog var väl mest att vara tillsammans igen, med alla kamraterna för suget att ta sig an alla feta projekt som har deadline alldeles runt hörnet kändes inte av ett dugg.

andra bullar blev det när man väl kom hem.
tanke på att bara sätta sig framför datan och ta en titt på arbeten som var halvfärdiga fick en spyfärdig.
något positivt uträttade jag med att packa ner alla böcker, som fick min väska att väga cirka 10 kg eller mer!, men inte mycket mer än så.
satt in enstaka blad i min enda pärm (fan vad jag är oorganiserad!)
har bestämt mig för att nästa vecka då ska jag verkligen ta tag i saker, vilket innebär att jag tyvärr måste ge upp min fritid och hela mitt liv!
men vad gör väl ett års uppoffring? sen har man ju heeeeela livet framför sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0