a little bit of summer

nu har det varit fin väder ett par dagar, mycket skönt!
blev stranden tre heldagar, söndag-tisdag :)

eller, inge mycke strand i tisdag, istället blev det ringåkning på ljusnan!
och nå otroligt skoj var det! första gången och allt. ;)
sen har jag även jobbat på kiosken sen i tisdags. blir förhoppningsvis jobba idag med om vädret tillåter.


trippen till sundsvall med mor blev en höjdare.
tömde konton, fick en cardigan av syster, åt god mat och hade det allmänt slappt och skönt!
tog mig min längsta joggingtur också - 50 min ren jogging.
och den förbannade backen tog bara 10 min att springa upp för!


en liten solbränna har fastnat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0